Facebook Twitter YouTube Frictional Games | Forum | Newsletter | Dev Blog | Dev Wiki | Support | Gametee


Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A Fools Faint
Author Message
HumiliatioN Offline
Posting Freak

Posts: 1,176
Threads: 62
Joined: Dec 2010
Reputation: 18
#11
RE: A Fools Faint

Okay finished it. Pretty predictable scares, little jumpy ones. It was playable, but nothing original. Anyways you did a pretty good job and I don't say this often lol.

“Life is a game, play it”
04-29-2012, 12:42 PM
Find Reply
ssanehi Offline
Junior Member

Posts: 14
Threads: 1
Joined: Mar 2012
Reputation: 0
#12
RE: A Fools Faint

(04-29-2012, 12:42 PM)HumiliatioN Wrote: Okay finished it. Pretty predictable scares, little jumpy ones. It was playable, but nothing original. Anyways you did a pretty good job and I don't say this often lol.
well it was my first ever custom story So I was always using new scripts that I learned , And thank you for the "Pretty good job" Big Grin


04-29-2012, 05:29 PM
Find Reply
trollox Offline
Member

Posts: 215
Threads: 16
Joined: Dec 2011
Reputation: 3
#13
RE: A Fools Faint

that grudge scare got me good :o well done sir.
(This post was last modified: 04-29-2012, 06:47 PM by trollox.)
04-29-2012, 06:47 PM
Find Reply
ssanehi Offline
Junior Member

Posts: 14
Threads: 1
Joined: Mar 2012
Reputation: 0
#14
RE: A Fools Faint

(04-29-2012, 06:47 PM)trollox Wrote: that grudge scare got me good :o well done sir.
hahaha , Im not sure if anyone else ever used Agrippa's head as a scare , Never seen it done before
04-29-2012, 07:26 PM
Find Reply
trollox Offline
Member

Posts: 215
Threads: 16
Joined: Dec 2011
Reputation: 3
#15
RE: A Fools Faint

well it's done before, but not as a scare after the grudge sound i most say that one was orignial.
And in the maze man... You're an ass xD Great mod tho i found it funny.
04-29-2012, 07:44 PM
Find Reply
ssanehi Offline
Junior Member

Posts: 14
Threads: 1
Joined: Mar 2012
Reputation: 0
#16
RE: A Fools Faint

(04-29-2012, 07:44 PM)trollox Wrote: well it's done before, but not as a scare after the grudge sound i most say that one was orignial.
And in the maze man... You're an ass xD Great mod tho i found it funny.
HAHah yea the maze is quite hard , but everytime I see someone go through it they end up picking 1 door off the right door Smile Im always like "holy shit they are gonna make ohh nope he picked the door next to it"
04-29-2012, 08:03 PM
Find Reply
ssanehi Offline
Junior Member

Posts: 14
Threads: 1
Joined: Mar 2012
Reputation: 0
#17
RE: A Fools Faint

funniest gameplay Ive seen of my story Smile
http://www.youtube.com/watch?v=oycaga_KaNI
05-20-2012, 03:50 PM
Find Reply
XDDDAY Offline
Junior Member

Posts: 4
Threads: 0
Joined: May 2012
Reputation: 0
#18
RE: A Fools Faint

You scared the living fuc* out of me and i curse you and your family forever. thanks for a living nightmare bitc*
06-23-2012, 08:53 PM
Find Reply
ssanehi Offline
Junior Member

Posts: 14
Threads: 1
Joined: Mar 2012
Reputation: 0
#19
RE: A Fools Faint

(06-23-2012, 08:53 PM)XDDDAY Wrote: You scared the living fuc* out of me and i curse you and your family forever. thanks for a living nightmare bitc*
AHHAHAHAHAHHA <3 you too
06-25-2012, 04:39 PM
Find Reply
Mirroidal Offline
Junior Member

Posts: 2
Threads: 0
Joined: May 2012
Reputation: 0
#20
RE: A Fools Faint

Lol - I did a playthrough on english even though it isnt my native language xD


06-25-2012, 06:19 PM
Find Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)